Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, July 15, 2009

Tag 30 soalan

Di tag oleh adik Tedi atau pencinta kucing. Berpeluh jugak nak menjawabnya..

1. Bekas kekasih saya adalah :
Zamani Slam..boleh?minat gler ngan dia dulu..

2. Saya sedang mendengar :
Bunyi orang menekan keyboard. Kan sedang menaip nie.

3. Mungkin saya patut :
Balik umah n tido...Indahnya dunia

4. Saya suka :
Surf tenet n bersama2 ngan family kecik saya itu

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Semua yang saya kenal dia alam nyata atau alam maya. Semua baik2 belaka.

6. Saya tak faham :
Ngan orang yang suka marah2 tak tentu pasal. Bukan salah aku pun..!!!

7. Saya kehilangan :
Kawan yang pernah saya sayang sangat dulu. Sedih sangat. [Kawan pompuan ok]

8. Ramai yang kata :
Danish ikut muka abah dia...

9. Makna nama saya :
Takde kot. Yang saya tau nama pangkal saya terdapat di Mekah.

10. Cinta itu adalah :
Suci jika orang itu pandai menghayatinya n jadi keji jika orang itu tak pandai nak menghayatinya!

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Sedang bersedih dikala saya sedang bergembira sekarang.

12. Saya akan cuba :
Untuk kurus macam zaman sebelum kawin dulu....uwaaaaaa

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever


14. Telefon bimbit saya :
6280 sajork

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Saya akan tengok adik kot2 dia nak susu.

16. Saya paling meluat bila :
Tengok orang tergedik2 n gelak kuat2. Pastu perasan lawa..

17. Pesta/Parti adalah :
Untuk meraikan sesuatu atau meraikan seseoarang.

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Cat n haiwan yang berbulu2.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Zaman baby n kanak2.

20. Hari ini :
Hari Rabu

21. Malam ini saya akan :
Suruh adik tido awal sket sebab esok adik sekolah.

22. Esok saya akan :
Tengok orang tua tu lagi yang saya menyampah di opis...

23. Saya betul-betul inginkan :
Anak girl

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Eh! ada jerawat.

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
JJ, Giant

26. Makanan barat atau Jepun :
Barat. Omputih gitu...

27. Bilik yang terang atau gelap :
Gelap tapi ada cahaya samar2 sket.

28. Makanan Segera adalah :
Makanan yang cepat dimasak n disediakan.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Ok

30. Siapa yang anda mahu TAG?
Farasela
Diana
Eis Kamil
Sue-Hasue

Pada sape yang tak nak buat tak per. Saya tak sentap punya..