TQ coz sudi menjengah blog ni..



Wednesday, July 15, 2009

Tag 30 soalan

Di tag oleh adik Tedi atau pencinta kucing. Berpeluh jugak nak menjawabnya..

1. Bekas kekasih saya adalah :
Zamani Slam..boleh?minat gler ngan dia dulu..

2. Saya sedang mendengar :
Bunyi orang menekan keyboard. Kan sedang menaip nie.

3. Mungkin saya patut :
Balik umah n tido...Indahnya dunia

4. Saya suka :
Surf tenet n bersama2 ngan family kecik saya itu

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Semua yang saya kenal dia alam nyata atau alam maya. Semua baik2 belaka.

6. Saya tak faham :
Ngan orang yang suka marah2 tak tentu pasal. Bukan salah aku pun..!!!

7. Saya kehilangan :
Kawan yang pernah saya sayang sangat dulu. Sedih sangat. [Kawan pompuan ok]

8. Ramai yang kata :
Danish ikut muka abah dia...

9. Makna nama saya :
Takde kot. Yang saya tau nama pangkal saya terdapat di Mekah.

10. Cinta itu adalah :
Suci jika orang itu pandai menghayatinya n jadi keji jika orang itu tak pandai nak menghayatinya!

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Sedang bersedih dikala saya sedang bergembira sekarang.

12. Saya akan cuba :
Untuk kurus macam zaman sebelum kawin dulu....uwaaaaaa

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever


14. Telefon bimbit saya :
6280 sajork

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Saya akan tengok adik kot2 dia nak susu.

16. Saya paling meluat bila :
Tengok orang tergedik2 n gelak kuat2. Pastu perasan lawa..

17. Pesta/Parti adalah :
Untuk meraikan sesuatu atau meraikan seseoarang.

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Cat n haiwan yang berbulu2.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Zaman baby n kanak2.

20. Hari ini :
Hari Rabu

21. Malam ini saya akan :
Suruh adik tido awal sket sebab esok adik sekolah.

22. Esok saya akan :
Tengok orang tua tu lagi yang saya menyampah di opis...

23. Saya betul-betul inginkan :
Anak girl

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Eh! ada jerawat.

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
JJ, Giant

26. Makanan barat atau Jepun :
Barat. Omputih gitu...

27. Bilik yang terang atau gelap :
Gelap tapi ada cahaya samar2 sket.

28. Makanan Segera adalah :
Makanan yang cepat dimasak n disediakan.

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Ok

30. Siapa yang anda mahu TAG?
Farasela
Diana
Eis Kamil
Sue-Hasue

Pada sape yang tak nak buat tak per. Saya tak sentap punya..