Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, July 31, 2009

Lunch Hari Jumaat

Aku ni jarang kuar lunch . Yelah kata nak kurangkan makan .N tadi aku telah mengkantoikan diri ini N lunch di KFC The Store. KFC tu baru bukak dalam The Store. tu Tapi tak cukup korum lah..Fara 1/2 day plak. Mula2 ingat tak jadi, tapi sebab dah banyak kali tanguh2 kan. So jadilah. Yang pegi aku n Kak Erni. Sorry Fara. Nanti kita lunch kat McD sama-sama yer. Last minute punya plan. Lagi pun BOS aku takde. Hepy lah sket nak makan2 ni. Biasanya dalam sebulan mesti kitaorang makan ramai2 kat luar. Makan besarlah konon tapi aku je lah yang besar kan..Apa nak buat..:( Layan pic yer

Aku makan Zinger Burger. Lama tak makan. Sedap!

Ni Kak Erni punya.

N air kongsi dua orang. Sehati sejiwa konon. Yelah tak nak minum air kat situ. Kalu beli sorang satu, confirm tak abis punya. Ni kongsi pun tak abis.

N last pose dari saya. Abaikan gigi aku yang besar itu. Selau amik pic, mesti nmpak gigi. I tak suka tau.

Ketemu lagi BYE. TQ

13 comments:

Asu said...

best kan dpt makan ramai2 dgn member..miss that moment dgn opis mate..muza, gigi muza cantik apa..waktu kt uitm kite mmg suka tgok muza..cz cantik sgt

umihaiakl said...

wah..sedap nyer kfc..keliur la plak..balik ni kite nk g kfc la..lame xmakan ni..wuwuw..

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. sedapnya.. lama dah tak makan ni.. esok nak makan gak ler....ahhahkss.

<< s| tED| >> said...

gig hanim tersusun je lah..

dah lama x makan zinger.. selalu makan ayam jek.. ekekeke

IxoR@ said...

kenyang tgk gambar KFC ni oiiii...

:D

atty's said...

awat tak ajak kty joing sekali..huhuhuuhh..

eis kamil said...

tetiba rasa nak makan ke'epsi.. :D

POSH76 said...

takper sis u nampak gigila cute...hehe

Ernie said...

sedap sangat... sampai menjilat jari yer...

neezareef said...

weee..lunch dia mabeles

Softtouch [Hanim] said...

Asu : ye ker..muza pun suka tgk iffa...cantik n kelakar

ummi haikal: sila terjah

Diarihatiku : he he he

tedi : samalah, selalu mkn ayam. Sesekali layan zinger mmg syok.

Ixora : brrrp,alhamdulillah

atty : ala mcm kak ty nak join. he he he

eis kamil : ramai jugak ye yg terliur tgk KFC..nnti eis pg cr KFC yer


Post : lepas ni sy akan tayang gigi sesado jer..:)

ernie : yeke sampai jilat jari. Muza xnmpak pun kak erni jilat jari..he he he

neezareef : he he he. Sekali sekalak jer..

Mama-Danish & Sarah said...

pantang tgk makanan ni.....huhuhu....kan dah teringin..

balik koje nanti nak ajak hubby gi kfc la..

Softtouch [Hanim] said...

mama danish : ajak jgn xajak..he he he