Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, July 10, 2009

Lunch di McD

Masa lunch tadi aku makan di McD The Store bersama Fara & Kak Erni. Layan pic saje ye.

Amik Mc chicken set. Yang 2 toy terselit tu untuk adik. Collectibles Ice Age. Buck n Momma Dino. Sory kualiti pic agak kurang. Sila salahkan pencahayaan di McD itu yer. he he he


Terselit bubur nie kak erni punya. Ini bukan bubur McD yer, ni beli di food court The Store. Fara punya aku tak snap la plak. Tapi mesti ada kat blog dia punya nnati. Tengok di blognya yer..

K ketemulagi BYE
\\

7 comments:

POSH76 said...

sedapnyer nyum2...santek nyer blog ko...purfel kaler...i like

mama idzareef said...

oo skrg happy meal ice age py toys ekk.. nk cr gak la ;p

<< s| tED| >> said...

aku baru nak tanye... ada ke bubur mc d cenggitu.. nampak macam ebsh jek.. ekekekeke

nieda said...

nyum2 MC D sedapnyer

Softtouch [Hanim] said...

posh 76.:Tq sis

mama idzareef : g cr cpt

ted : he he he

nieda : g mkn yer..dah abis ptg kan...

Na Shari said...

yum yum yummy!

neezareef said...

ekekekek ptt larr apesal mekdi ade bubur dlm polestren 4segi...hahaha..