Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, July 21, 2009

Hari Ahad PLak

Hari Ahad petang pegi Taman Tasik Perdana plak sebelum balik Gombak. Layan pic je lah yer.
Round2 sekejap kat dalam taman tu. Tapi tak abis pun round. Pastu pegi jap kat playgorund tu bagi adik main2 jap.
Las2 makan aiskrim. Yelah motor2 aiskrim tu bersidai2 kat playground tu. Pastu balik Gombak. Seperti biasa balik gombak mak akan masak2. Ada ketam masak lemak, kobis masak lemak putih n ikan sambal.

Buah durian sebagai pencuci mulut. Muak aku tengok dah. Durian ni abah beli. Sian abah dusun abah tak berbuah pun. Yelah sape yang nak mengerjakan dusun tu. Tahun ni takde luck la. Pokok2 mngada tau. Nak kene belai2, cium2 semua. Macam manusia jugak. N malam balik Sg buloh plak.

Itu saje. Ketemulagi BYE


12 comments:

<< s| tED| >> said...

eeeeee. entry ending2 mesti ada makan.. aku puasa.. tolong masakkan seperti lauk di atas!! sob sob sob!

POSH76 said...

kenyang bijik mata tngk gambo2 tu.....sedap jer tngk lauk2 tu...hehe

aksi si comei tu pun kiut gak...mesti penat tp sonok u layan dia..hehe

neezareef said...

danish nie mcm hanim..senyumm je gambonye...

sonok blk umah mak ya mak masak mcm2

ninie said...

wah sedapnya buah doyan....makanan pon byk....untung mak masakkan...;)

HaSue said...

alala...tomeynya si anak ngan mamanya skalik..hehe

huwarghhhh..rasa nak jadik incradible hulk jerk bila orang tayang buah duyannn..huhhh!!

Kat sini takde lagik la..hihi

atty's said...

tgk danish makan eskeerem.nak gakkk..huhuuuhh

☆ lieya latif ☆ said...

wah lapo tgk pic2 makanan...tgk danish tgh geget sekerim pun dah teliur nie...lieya suke aiskrim tu...orgpanggil ais krim potong kan perase kacang merah...nyum nyum

Softtouch [Hanim] said...

tedi : kalu nk sial dtg umah mak sy..he he he

posh : mmg penat tp dah anak kan..:)

neezareef : dlm pic mestilah nk senyum2 kan..baru berseri gtu..he eh eh

ninie : alhamdulillah..

hasue : ye ker sue sana xde durian lg..agaknya amik masa lama sbb naik plane kan doyan tu

atty : nak ker?dah abislah untie..

lieya : wah lieya.punyalah peminat eskrem tgk gambar sipi2 jer dah tau eskem apa..he he he

Sasha said...

bila nak bg adik kat si danish tu... terlebih perhatian, nnti manja mcm anak akak(Dina)... ketam masak lemak menggoda betul!!

Sham Ummi Echa said...

eh sham pon memula nk g gak tasik perdana tu.. skali petang jln jem.. so da lwt sgt terus cancel.. sian echa..kalo x mebi kt leh trjumpa kann

Softtouch [Hanim] said...

Sasha : nntilaj kak..insya Allah tahun depan kot

Sham : haah kan.Klau tak berjumpa lah kita..

Cik Wanie said...

akk!!!!
nk durian jugak,ari tue x puas mkn kat umah adk syuQ...
huk huk huk