Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, July 15, 2009

Candid

Dapat tag dari Kak Ninie. Seram ok dapat tag nie sebab kena mencari pic candid. Kak ninie, bkn apa saya tak bape suka pic candid ni he he he. Kat simpanan saya memang takdelah pic dandid mandid ni..opis punya simpanan ada. Biasanya bile ada event opis adalah terselit pic candid saya kak. Best jgk tgk gambar candid ni. Jangan gelak ok.Pic yang pertama. Kat opis ada tukar2 hadiah. Saya yang berbaju ijau itu. Yang paling besar, sayalah tu..uwaaa.....

Ni masa Chinese New Year sebelum kutip ang pow. Masa ni hamper diagih2kan. Tengok aku punya gelak sampai nganga2 ok..Sapelah yang nak sabotaj aku nie...Hilang ayu I tau.. Ni nak marah nie.Gambar ke3 masa MD kami dapat Dato' & ada jamuan kat Kelab Rahman Putra. See aku menyengih lagi n tutup mata. Sabotaj lagi..

Itu saje untuk Candid. Part ni syok sebab nak tag orang...Nak tag Sis Eynda, Tedi, syahadah , eis kamil n Sasha

Itu saje. Ketemulagi BYE.

Psst..tapi kalu malas buat takyah buat yer. Takde paksaan..


9 comments:

neezareef said...

aha..btl2 punye gambo candid

Softtouch [Hanim] said...

neezareef :ha ha ha

ninie said...

wah ini mmg betul2 kena candid nih... byk gak collection gambo candid ek...

Softtouch [Hanim] said...

ninie : wakakka...khas utk kak ninie

eynda said...

Owwhhh tidaakkkk...mimpi ngeri jadi kenyataan!! :-p
Suspen je baca sape nak kena tag...akak nama yg pertama! Uwaaaa.....nanti ek nak selongkar gambar2 candid kekeke...malunyer :-p

Softtouch [Hanim] said...

eynda : he he he. Masa sy kene tag pun berdebar je takut kene tag, last2 kene pun..

<< s| tED| >> said...

uwaa.. x de gambo candid lah...

eis kamil said...

gmbr candid? nanti sy buat klu ada ye sbb selalu bila ada gmbr candid cepat je nak delete hehe.

Softtouch [Hanim] said...

tedi & eis : tulah kan..jrg kita ada gmbar candid. Cube tgk kat camera kwn2 gerenti ada je candid..sabotaj lah tu