Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Sunday, July 5, 2009

Borak Kosong

Tak de ape pun..tp gatal nak blogkan jugak..layan pic yer..Menjamu mata ngan pic food yer.Saje kot2 ade yg meleleh air liuq ker.... Masa adik demam ari Ahad, aku amik keputusan utk puasa. Alang2 dia bangun kul 3 pagi tu aku sahurlah skali. N x mengaja plak ari tu. Aku cube puasa. N alhamdulillah siang tu lepas mkn ubat adik tido smpai petang. Bila buka waktu buka aku minumlah dulu. Dlm kul 8.00 mcm tu pegi Giant Kota Damansara sbb org puasa ni teringin nak mkn Rasamas sbb tgk FARA mkn nmpak mcm sedap. :)

Oklah rasenyer tapi xboleh nak masuk bg kami.. Sory pic ade kuning2 sbb mgkin duk bwh lampu kot.
Ada satu hari tu aku masak lagi CC tapi letak mushroom..aku main letak jer mushroom tu lepas kuah tu mendidih n kacau.
Ni pic KFC peram. Dah lama duk dlm PC ni. Ala masa heboh2 psl KFC baru tu yang pedas2. Ari tu nak blogkan tp segan xde ceritanya. Tp memnadangkan ni n3 pasal foods aku letak jer lah. Bg aku pedas, xlah pedas sgt tp still pedas sgt.he he he


Time kasih sbb sudi baca walaupun hanya cite kosong. N tak lupa pose dari adik sbg ucapan terima kasih..K ketemu lagi BYE


8 comments:

<< s| tED| >> said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. saja je tau!! Dah x de entry.. wat2 ada entry.. pic makan2 lak tu!!

eynda said...

Penutup entry yg paling best sekali....hensem adik...macam iras Hanim :-)

Softtouch [Hanim] said...

Ted : saje jer..he he he. jgn marah aaaa

Eynda : ye ker...tq

neezareef said...

melimpah gravy dia..perghh..meleleh akak tgk...

☆ lieya latif ☆ said...

wah byk pic food hah...dugaan nie, dahle lieya puase nieh heeheheheheh....

KFC yg baru tu lieya makan sampai meleleh air mate, sebijik cam iklan KFC tulaaa....yelaa lieya ni tak kuat pedas....heheeheh hubby lieya makan selambe jek siap leh cecah2 sos lagi hah....heheheh

Redbloodsnow said...

wowwww..yummmy!!!
lapooo lapooo..dushhh dushh ko anim..hahaha


:D

Softtouch [Hanim] said...

neezareef : he he he

Lieya : tulah kan kalu org xkuat pedas mmg terase pedasnya. Tp kalu yg terer pedas, dia relax jer mkn...

Princess red : smpai ati nk dush2 sy tau.. Mmg nak bg zie tgk pic food2 nier..he he he

~~SyuQ Always Smile~~ said...

muza...

adik senyum serupa cam muza... manis sangat... pipinye tomei sangat2. alahai...