Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, July 17, 2009

++Award++

Kali nie nak tempek semua award yang diterima. Rasa2 dah takde utang award n tag.

Award yang pertama ni dari SUE . Thanx sue. Comelkan cat itu. Ni kalu Tedi or Sis Posh tengok mesti geram nie..he he he
Award yang kedua nie dari SYAHADAH sebab jadi follower dia. Thanx Syahadah. Saya tak bagi pun award sebab jadi follower saya kan...sory ekk..Award ini Syahadah yang reka sendiri. Betulkan?

Award di atas ni dari SIS EYNDA. Sempena saya jadi top commentator di blognya. Buat susah2 jer nak reka cipta award ini. Terasa di hargai tau.

Sebenarnya apa yang saya komen kat blog anda semua, semuanya ikhlas n tak minta apa2 balasan pun. Dengan komen kiranya sebagai salah satu komunikasi 2 hala antara saya n blogger2 lain..cewah...mengeratkan silaturrahim gitu.. K Ketemu lagi BYE.


10 comments:

ninie said...

wah byk award ... rezekiii..

<< s| tED| >> said...

hanim rajinlah.. aku gak yg malas nak tepek award n ambil award.. ekekekeke

POSH76 said...

buat muker sedey cam shrek....nak award yg tuceng tu cumil...nak p skodeng tuan umah dialah...hehe

Softtouch [Hanim] said...

ninie : alhamdulillah

tedi : kalu kekangan masa sy pun xbape rajin buat..sy peram dulu later br buat

Posh : amik lah sis...

eynda said...

Hanim...akak suka2 je buat award tu...baru happening kekekeke....tapi memang ikhlas buat cam tu...tanda penghargaan ;-)

syahadah said...

yeler...saya tgk semua bikin award sendirik..so nk try..
takpee..komen pun tandanya kita baca entry2 kwn2 kita nikn dgn ikhlass

IxoR@ said...

Banyak peminat ni, award berlambak....

Award kucing tu sangat mencuri hatiku!

Softtouch [Hanim] said...

eynda : TQ sis

Syahadah : haah..

Ixora : peminat lah sgt..comel kan?

Softtouch [Hanim] said...

eynda : TQ sis

Syahadah : haah..

Ixora : peminat lah sgt..comel kan?

乾煎白鯧Sam said...

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,成人圖片區,性愛自拍,美女寫真,自拍