Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, July 11, 2009

++AWARD++

Kali ni nak paste semua award yang aku dapat. Suka sgt2 dapat award..Time kasih kepada pemberinya..walaupun ade beberapa award yg aku dah dapat sebelum ni.

Award dia atas diberikan oleh Sue yg jauh nun di Sarawak sana.

Award ni dari sue jugak n ummiluv

N award yg last nie dari Sis Eynda

Ok itu saje. Aku tau ramai yg dah dapat award2 ini.

Yang nie plak dari Sweet Mummy

Award ni nak kasi Fara, Syuq, Kak Ernie, n Diana.TQ


Kalu ada sape2 punya award yang sy lupa post, bg tau yer. TQ

Ketemu lagi. BYE

2 comments:

IxoR@ said...

Wah...award dia pun banyak jugak...

Kumpul satu bulan ke...?

Tahniah tahniah....

<< s| tED| >> said...

hari award sedunia!!