Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, June 16, 2009

Orang Gombak Datang

Sabtu lepas [13/6/09] orang gombak datang umah kami. Orang gombak tu ialah mak,abah n nenek datang. Sejak sebulan lebih kami pindah rumah baru ini baru kali ke2 mak abah nenek datang. Diorang datang dalam kul 1.45 petang. Biasalah kalu mak datang mak akan bawak bekal..he he he.. Untuk anak menantu dia...Jom layan pic yer..

Nilah lauk yg diimport dari gombak. Semua mak masak. Kemumu/daun keladi+ masak gulai [sangat sedap], Udang goreng n ikan kembung sambal. Kesian mak kene masak..TQ mak. Mak aku begitulah, kalu dia pg umah abang2 aku pun dia akan masak ape yang diorang suka makan.

Ni aksi2 memakan.. :)..K itu jer petangnya aku, mak n adik nak jalan2 plak. Next n3 ok..Ketemu lagi BYE..

9 comments:

mama idzareef said...

aduiii..bestnya lauk2 tu...uwaaa..nak blk kg balik...

Cik Wanie said...

lps nie tunggu org kedah plak tau,
hik hik hik hik:)

Softtouch [Hanim] said...

mana idzareef : balik kg lagi?he he he..Kg kita dekat jer..boleh balik selalu..

Cik Wanie: Sila lah datang yer. Kami tunggu

Sasha said...

Akak terus lapar tgk udang besau2 tu!... seronoknya makan ramai2...

Softtouch [Hanim] said...

sasha : memang best makan ramai2. Sedap jer

IxoR@ said...

Awak...

Semuanya nampak sedap!!!
Lagi-lagi masak keladi apa tu....dan juga udang yg besar tu!

Lapar.

Softtouch [Hanim] said...

Ixora : he he he..

neezareef said...

sedapnye menu dia simple but delicious tuh

Softtouch [Hanim] said...

neezareef : kalu mak masak telur mata pun dah sedap..he he he