Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Sunday, June 7, 2009

Lunch di McD

Khamis lepas [4/6/09], baru sekarang nak cerita.. :) pegi lunch di McD ngan Farasela .
Fara opismate aku merangkap kawan se-uitm aku. Dia yang rekomen aku keje kat cni. Disebabkan dia sorang tak boikot McD, tulah ajak dia..Aku ni jarang makan lunch, bila lunch amik ko McD terus..Macam mana lah nak kurus kan..Aku bukan diet yer pembetulan disitu, aku nak kurangkan makan. Bila kami makan McD tak bermakna aku support Israel yer..Bukan selalu pun aku makan McD. Terpulanglah pada masing2 yer.. K layan pic yer..
Ni on the way nak ke McD. Sekangkang kera jer dari opis kami. Bila sampai sana, Mak aiii ramainya orang. Igtkan cuti sekolah orang tak ramai. Diorang ni tak reti2 balik kampung ke ape?

Kalu makan McD Spicy Chicken McDeluxe pilihan hati ku...


Yang ni pilihan Fara. Patutlah maintain jer kan badan dia..Amik Chicky Meal..Jaga badan sungguh..he he he [Jangan marah fara]

Sebelum kul 2 dah sampai opis. K itu saje. Ketemu lagi BYE

3 comments:

~~SyuQ Always Smile~~ said...

aku suka AnW...
lg2 root bear+eskrim floatnyer
ohhh nikmat
:-)

Redbloodsnow said...

Arghhh....kat blog neh pown tayang mcd gaks??? adoiiii semakin kecur ler lioq zie neh kak hanim oiiii...


sobsobosb..mintak ckettt :P

Softtouch [Hanim] said...

syuq : ko bukan diet ker?boleh ke minum bnda alah tu?

Princes red: dah abislah zie xdapat nak bg sket.Klakalah lah pggil kita 'kak'. Takde kak pun xpe.