Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, June 20, 2009

++IKLAN++

Ari tu beli barang kat airishauni collection. Tauke dia kawan aku, FARA . Bagi aku barang2 yang dia jual sangatlah muraaaaah. N kat cni aku letakkan lah beberapa barang yang aku dah beli. Untuk aku ataupun untuk orang tersayang. Tentang harganya sila lah cek di websitenya. AIRISHAUNICOLLECTION.

K ketemulagi BYE.

5 comments:

nieda said...

comel barang2nya...nida plg suka kotak gambar plg atas...cantik..hehe

eis kamil said...

waaaa ada ben 10! suka ben 10 (terpengaruh ngan anak) :P

Farasela said...

muza dah published...malu lak...muza mmg org pertama yg akan tahu jika fara ada stok baru...maklum le...1 office...pastu duk dpn2 tu..mmg ckp slow pun, muza mesti dgrnyer...slalu je sok sek sok sek...hehehehe...apa2 pun...thankz muza sudi membeli & promote brg2...bg saper2 yg ingin lihat brg2 tu,atau brg2 lain, g le kat link yg muza wat tu...thanks a lot muza!!!

atty's said...

ade bantal ben10..

Softtouch [Hanim] said...

ok pada semua : sila lah pg di link yang disediakan