Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, June 5, 2009

Home Made Fries

Tajuk n3 macam bagus je yer? :) Semalam aku tak masak sebab tak disuruh..Aku ni sehari tak masak tak bolehlah [uwek!!!!..he he he]. Semalam petang terpikir nak buat fries untuk adik makan petang2lah sambil tengok CARTOON..muak ibu tau cartoon yang sama jer tiap2 ari [Channel 611-616]. Ala buat fries kan senang. Guna kentang n potong panjang2, letak kunyit sket n goreng. Siap sudah..

Ini Fries nya. Walaupun hanya fries biasa tapi kalah fries McD..Betul..Cube tengok bawah..Sampai baring2 adik makan. Itu menunjukkan sedapkan? [Sory puji diri sendiri]

See, betulkan..K Ketemu lagi..BYE

2 comments:

mama idzareef said...

kentang tu kentang yg biase tu je hanim yekk..? senang jer rupenya..nnti leh la buat smbil layan phdc ptg2..(keh3..aii ni kan buta masak2)

Softtouch [Hanim] said...

mama idzareef : haah kentang yg biasa tu..cubelah idzareef mesti suka..