Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Saturday, June 27, 2009

++Award++





Now I have to follow the rules and the rules are :

1) Accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his or her blog link.
Dapat Award ni dari Sue. Tq sue. Suka dapat award, rase mcm dihargai jer.

2) Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award.
Org yang bertuah dapat award ini ialah
Tu jelah kot. Pada sape yg tak diberi itu jgn kecik ati ye sbb pusing2 nnti dapat jugak sbb ade yg dalam blog list aku ni kwn sama2.
K itu saje. Ketemulagi BYE

3 comments:

eis kamil said...

yeeha! tq.

IxoR@ said...

Terima kasih Hanim...

muahs.

Asu said...

Wah,,,thanks muza.Terharunya.Tapi kite tak tau la nak amik macamana?Ya Tuhan, buta ITnya daku..hehe