Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, June 26, 2009

++Award & Tag++



1) Link/Ceritakan kembali siapa yang beri award ini kepada anda...
Diberi oleh kawan ku bernama FARASELA. Tq banyak2... ayat yg sama, kenal masa blaja kat Uitm n skrg satu opis sebab dia yg rekomen aku keje kat cni. Thanx Fara

2) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda ditag)

a) Dah berkahwin ngan sorang jejaka yg agak hensem. [statement tak boleh blah.Mestilah puji asben sendiri kan?]
b) Ada sorang anak lelaki yang cukup ensem n comel [Puji lagi.he he he]
c) Rapat ngan mak aku yang sangat cantik itu [Lagi?]
d)Lately ni suka plak masak2.Nape yer?
e)Sedikit malas orangnya. hu hu hu [Buka pekung didada]
f) Sangat tak boleh berdikari. Betul.Tanyalah sape yang kenal aku.
g) Suka tengok cite yang animated punya n filem budak2 remaja. Paling best Finding Nemo. Banyak kali tengok pun tak jemu.he he he
Dahlah tu yer..


3) Perlu memilih enam penerima Award ini

So aku akan bg award ini kepada semua yang belum dapat award ini. Sbb mcm dah ramai jer yang dah dapat award nie kan.


TAG KEDUA

Tag diberi oleh Sis Eynda yg cantik itu.. Sebenarnya dulu pernah buat tag ini sebab diberi oleh Viruspadu. Tapi disebabkan tak nak lah menghampakan pemberian orang, so aku buatlah lg. ala bkn susah pun .

1) BILA KALI TERAKHIR CUCI TOILET?
Masa aku belum kawin kot. Betul..Cuci toilet ni keje abah adik atau acik.He he he

2) PENCUCI APA YG DIGUNAKAN?
Belasah je kot. Kadang2 sabun cuci baju pun jadi.He he he

3) DALAM 1 MINGGU, BERAPA KALI MOP LANTAI?
Sebab baru pindahkan, 2 ari sekali. Nak hapuskan habuk2 n kapur tiles tu. Kalu tak seminggu sekali je..

4) APA TUGAS TERAKHIR ANDA SEBELUM MENJELANG MALAM?
Tengok tv atau iron baju

5) APA MENU HIDANGAN MAKAN MALAM PALING SIMPLE?
Nasi goreng or maggie

6) MINUMAN SELALU DIBUAT WAKTU PAGI
Yang berasaskan kaffein :)

7) SEBELUM TIDO APA YG AKAN DILAKUKAN?
Buat susu adik, borak2 ngan adik n cakap ''Ibu sayang adik tau esok ibu keje, kat sekolah [taska & tadika] dengar cakap cikgu tau". Memang aku akan cakap macam tu. Pastu aku akan tertido.He he he. Abah dia akan layanlah dia sampai dia tido.

8) HARUS JAWAB TAG....
a) Sue Hasue
b) Diana
c) Farasela
d) Neezareef
e) Eiskamil

p/s : Kalu bz xyah buat yer tag ni. I xsentap punya... :)

6 comments:

eynda said...

TQ...rajin ulang buat tag :-)

Softtouch [Hanim] said...

Eynda : No problem sis.

☆ lieya latif ☆ said...

wah kene wat keje sekolah yeak...heheheeh...mcm2 jenis tag ade...tag pasal cuci toilet pun ade kan....layan ajek laaaaaaaaa he he eheheh

eis kamil said...

ai like tag *berpeluh*
apapun tq.. :D

Softtouch [Hanim] said...

lieya : kalu x bz sy layan jer tag ape pun. Kalu bz terperap jelah tag tu.

Eis kamil: he he he.

neezareef said...

ok nnti sy jwb ya tag toilet tu..hehe