Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, May 15, 2009

TAG TAG TAG

Di Tag oleh VIRUSPADU. Idola aku dalam dunia blog. : ) Blog dia n adik beradik dia lah selalu aku lepak2.

1) BILA KALI TERAKHIR CUCI TOILET?
Masa aku belum kawin kot. Betul..Cuci toilet ni keje abah adik atau acik.He he he

2) PENCUCI APA YG DIGUNAKAN?
Belasah je kot. Kadang2 sabun cuci baju pun jadi.He he he

3) DALAM 1 MINGGU, BERAPA KALI MOP LANTAI?
Sebab baru pindahkan, 2 ari sekali. Nak hapuskan habuk2 n kapur tiles tu. Kalu tak seminggu sekali je..

4) APA TUGAS TERAKHIR ANDA SEBELUM MENJELANG MALAM?
Tengok tv atau iron baju

5) APA MENU HIDANGAN MAKAN MALAM PALING SIMPLE?
Nasi goreng

6) MINUMAN SELALU DIBUAT WAKTU PAGI
Yang berasaskan kaffein :)

7) SEBELUM TIDO APA YG AKAN DILAKUKAN?
Buat susu adik, borak2 ngan adik n cakap ''Ibu sayang adik tau esok ibu keje, kat sekolah [taska] dengar cakap cikgu tau". Memang aku akan cakap macam tu. Pastu aku akan tertido.He he he. Abah dia akan layanlah dia sampai dia tido.

8) HARUS JAWAB TAG....
Tak nak tag sesape. Di harap jawapan menepati soalan..K..Ketemu lagi..BYE

No comments: