Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, May 28, 2009

Tag & Award

Award n Tag ni diterima dari SUE


1 .Copy paste award

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
a) Suka Masak
b)Makanan yang dimasak tu sangat menarik perhatian. Nak sket boleh?
c)Kawan baru aku di alam cyber ini.
d) dia duk di Kuching. Betul kan?
e) tak pernah jumpe dia lagi. Jom jumpe sue.He he he

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
a) Dah berkahwin ngan sorang jejaka yg agak hensem. [statement tak boleh blah.Mestilah puji asben sendiri kan?]
b) Ada sorang anak lelaki yang cukup ensem n comel [Puji lagi.he he he]
c) Rapat ngan mak aku yang sangat cantik itu [Lagi?]
d)Lately ni suka plak masak2.Nape yer?
e)Sedikit malas orangnya. hu hu hu [Buka pekung didada]
f) Sangat tak boleh berdikari. Betul.Tanyalah sape yang kenal aku.
g) Suka tengok cite yang animated punya n filem budak2 remaja. Paling best Finding Nemo. Banyak kali tengok pun tak jemu.he he he
Dahlah tu yer..

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.
a) Farasela - suka bisnes orangnya.Kaki bisnes. Sila lah ke AirishAuni Collection
b) Leena - Kawan masa kat uitm. Dah lama tak jumpa. Dalam proses untuk mendapatkan juniornya [Jangan marah ina]
c) Nieda - Baru lepas bersalin. Asbennye lecturer aku dulu.he he he
d) Kak Erni - Sangat suka jahit manik kat baju. Silalah tempah yer.
e) Diana - Sekarang ni masak aje kejenya. Sangat menarik perhatian aku jugak.
f) Fetty - Anak dia yang sulung tu bakal menantu aku. Boleh?
g) Iffa - Dah lama tak jumpe dia last masa kat Uitm dulu.
h) Syuq - Sama belaja dulu. Sekarang dia dah kurus.Sangat kagum ok. Rahsia dia. Cube tanya dia ok.
i) Mama Idzareef - Anak nya Idzareef sangat comel ok. Macam mix omputih

Itu jelah yer. Thanx tu Sue sebab bagi Tag n Award ni. Diharap berpuas hati dengan jawapannyer. K Ketemu lagi Bye

No comments: