Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, May 8, 2009

Rutin di petang hari

Salam semua...ari tu aku dah cite pasal rutin pagi2 ...petang bila balik keje, aku amik adik plak..yelah abah dia balik lambat so ibu dia lah yang kene amik dia..aku abis keje dalam kul 5 sebelum 5.30 biasa nya aku dah amik adiklah...kadang2 aku kesian jugak suh orang jaga anak tapi ibu terpaksa keje lah adik...
Nak suh nenek dia [mak aku] pun tak boleh nenek kat gombak aku kat Sg buloh..lagi pun mak aku tak berapa sihat..suh opah [mak mertua] memang lah mak mertua aku tu nak sangat jaga..tapiiiiiiiii jauh lah plak kak Kuala Kangsar nun...tak sanggup ooooooo berpisah ngan anak...no no no....itu jer lah nak cite..k...layan kan jer pic...

Masa ni aku hepy sangat yelah sbb dia akan menggedik2 bila aku datang jemput dia..aku percaya ibu2 yang lain pun akan rase macam tu jugak kan?

Nak cite sikit..sebelum aku anta adik kat nursey aku anta kat umah pengasuh..dia jaga ok,sayang sangat ngan anak aku sampai tak nak balik umah..nangis2 bila aku jemput dia balik...wa....tersentap ati aku ...yelah anak sendiri tak nak ngan ibunya..tapi bila adik 2 tahun aku start anta kat nursery ni..ye, aku tau anta kat nursery memang lah kureng sket tapi kat cni lah aku tengok adik macam berdikari sket..

Amik selipar sendiri....

Dan akhir sekali adik dapat duk ngan ibu balik sambil tersenyum simpul..Eh!! ke dapat upah....tu kat tangan dia...he he he..K lah ketemu lagi..Bye..

No comments: