Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, May 12, 2009

Mother's Day Kami...

Sebenarnya weeken lepas [9 - 10/5/09] kami ke Teluk Intan ,Perak sebab kakak ipar aku punya adik kawin..adik dia lelaki so minngu ni belah pompuan lah kan..tu yang kami pergi..yang pegi family abang aku, mak abah nenek n family aku..2 kete dari cni...Yang cite kat perak nanti aku cite..

Tak tau nak buat ape ngan mother's day ni..konon2 nk celebrate mak lah kan...nak celebrate best2 tak boleh ate dah pegi perak camnolah kan.Pikir punya pikir nak order cup cake lah bawak pegi Perak. Cuppies kan macam lama sket tahannya..kalu bawak kek mau terbalik kek nya..So aku order lah kat KAK MUZA . Kak Muza ni dekat jer opisnya ngan opis aku,senanglah kan..Ari jumaat malam amik lah cuppies tu sbb sabtu,pagi2 nak bertolak dah.
Cuppies tu api aku suh lah Kak Muza tulis untuk Abah sekali.Kira celebratelah sekali.And bila order tu suh lah kak muza extra kan sket untuk adik..yelah nanti dia berebut plak, kesian dia..

Lepas dah amik cuppies tu excited gler dia tengok...terus makan tapi dia makan yang gula kat atas kek tu..semua cuppies tu dia buat mcm tu..Adik ni memilih ooooo dia suka kek SR jer...tapi cuppies ni dia makan jugak tapi tak selahap dia makan kek SR...

Nilah rupa cuppies tu..Comel kan...Mak pun cakap comel..Bukan untuk mak jer cuppies ni..untuk aku, asben aku,abang n family n untuk nenek jugak..yelah semua yang ade kat situ Mom & Dad jugak kan...k lah itu jer cerita aku...K ketemu lagi...Bye

2 comments:

lieya said...

comel sangat cuppies tu....cantik...leiya pun suke gak order cuppies ni, sekali sekale tukar selera....asek2 kek SR jek, sekali sekale amik cuppies pun best gak he hehehe

kemain suke danish makan cuppies, tapi same kes cam mia n mija, tak aci sebab suke korek krim kat atas jek hi hihi...kek nye lieya yg kene makan hu huhu

Softtouch [Hanim] said...

lieya...haah sy pun perasan mian n mija suka jugak kek n cuppies ni...agaknya manis krim tu..tu yang depa suka sangat tu...