Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, May 7, 2009

Masak Kicap Lagi?

Tengok tajuk jer korang mesti dah tau kan....jangan salahkan aku...ni asben aku punya permintaan...he he he...semalam punya lah ni siap kol suh masak kicap lagi..agak2nya sedap kot ari tu...dia boleh cakap..biarlah ayang masak , nanti boleh letak kat blog...wah!!itu perli ke memberi semangat dalam berblog...tapi dalam hati ade sikit bangga lah sebab asben kita suka kan masakan kita...betul tak wahai kawan2 ku yang sudah berkahwin.? Kali ni takdenya aku hidang dalam periuk dalam mangkuk yer aku hidang..silalah layan pic yer...

Itu dia..menu sampingan harus telur dadar..sayur takde yer..tak sempat nak beli..ate dia suh masak aku dah balik umah...nak suh dia beli, kul bape plak aku nak masak..dia balik lambat lah...tengok aku hidang kat dalam pinggan kan?tak caye?...aku ade close up....

tu.......betul kan?k lah ketemu lagi....bye...

p/s: sory aku asyik up date pasal masak jer...jangan boring yer...

4 comments:

Jasfyra said...

owh...cita psl masak le besh..hehehe

Softtouch [Hanim] said...

jasfyra: kalu masak yg gempak2 br best..ni masak biasa2 jer..he he he..thanx yer

dianajoe46 said...

bleh sharing resipi ni.hehehehe

Softtouch [Hanim] said...

diana:wakaka nk sharing boleh jer kalu ade permintaan..malulah i...