Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, May 5, 2009

Mari Memasak

Semalam asben suh aku masak..sebenarnya aku jarang masak...ye ker? tapikan nak jadi cerita, dululah pernah jer aku pagi2 dah masak..siap dia bawak bekal lagi pegi tempat keje..tapi aku dah lupa nape yer dia dah tak bawak bekal lagi & malas masak...ha ha ha...memang pas tu aku jaaaaaraaaaaang masak...kecuali di request oleh asben aku...itu pun jarang jugak...
So semalam dia pun request lah nak makan ayam masak kicap n telur dadar..memandangkan lah bahan yang diperlukan ada..aku pun cong ceng cong ceng kat dapur...balik mandi semua aku pun bersilatlah...bunyi macam susah benor nak masak ayam masak kicap tu...dan hasilnya haruslah menjadi....he he he..itu jer..layankan jer pic di bawah...

Cube tengok tu aku hidangkan terus ngan periuknya sekali..jangan ikut cara itu yer...kalu lah mak aku tau mau dia perhambat aku cukup2...yelah kan tak manis hidang macam tu...tapi asben aku pun diam jer..tu yang naik lemak berkilo2 nie....tapi nampak macam tak sedap plak ayam kicap tu kan?mungkin lauk tu tak fotogenik kot...K..ketemu lagi....bye

6 comments:

IxoR@ said...

Yang penting asben kenyang....alhamdulillah.

:D

LeenA said...

AKAKKAA...

blom lagik try hidang paki periuk... nasi je lah ina hidang pakai periuk...

sbb nye dh de kat hall..:D..

tp kte srupa rajin msk pg2..i2 time rajin ler kan..klu mls bhn byk pon simpan ajo..

Softtouch [Hanim] said...

tulah ina kalu rajin tu dtg..tengah malam pun i sanggup masak tau...he he he

yantz-yeem said...

salam ziarah...
hai jom join slogan contest@my blog...hadiah best!!!ayuksss!!!

Jasfyra said...

masak pagi2 best wooo..dah maksa leh lepak2..hehe.muza,terliur daku tgk lauk ayam kicap tu tau.my peberet..hehe

Softtouch [Hanim] said...

ixora:alhamdulillah...betul3x

yantz-yeem: ok2

jasfyra: muza xdenye nk lepak2 terus tido adalah..he he he..terliur?malulah i...jgn terpedaya ye tgk pic..he he he