Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, May 28, 2009

Kenduri Hari Ahad Hari Tu.

Lama punya cerita baru aku nak up date.Ahad lepas [24 Mei 2009] kak ipar punya adik kawin. Hari tu belah pompuan kat Teluk Intan yang nie plak belah laki. Sebab Ahad pagi aku mengaja kan sampai kul 12.00 tgh hari. So kami decide lepas Zuhur baru bertolak dari rumah. Dalam 2.30 sampai Ampang nun. Bertembung plak ngan mak aku. Mak pun baru sampai. Masuk khemah n terus serang!! Nak makan lah..So enjoy pic jelah yer
Seperti biasa kami amik gambar pengantin kat meja makan jer..he he he
Mak n Abah tengah makan

Jalaludin Hassan n family pun ade. Yahya Sulong tu kak ipar punya atuk. Tapi yang pasal cite2 dia kat sok kabar tu kan . Aku no komen yer. Hanya yang terdekat jer tau cite sebenarnya. Biasalahkan.

JH sangat sporting petang tu. Tak silap dia nyanyi 4 lagu..Sedap jugak sore dia. YS main dram sekejap. Dia tak sihat hari tu, lelah. Takut tengok dia main dram yelah mana nak pukul dram mana nak tahan semput. Makcik2 yang sebaya mak aku tu kemain lagi. he he he

Last gambar ibu, adik n abah..Muka aku dah macam talam dah..Pedulik..hu hu hu.

K ketemu lagi..Bye

2 comments:

IxoR@ said...

Pasti meriah kenduri kahwin tu...lagi2 adanya JH....

mana ada hanim cam muka talam...sweet je!

Softtouch [Hanim] said...

Ixora : kenduri kawin mmh meriah kan..talam tu saiz muka kita mcm talam lah..he he he