Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, May 13, 2009

Ke Teluk Intan : Part 2

Masuk Part 2 dah...Lepas kami singgah Tanjung Malim perjalanan diteruskan...sampai Teluk Intan tak ingat pukul bape lah..dalam pukul 11 ke 12 mcm tu kot....Singgah umah makcik Aloy,makcik kepada kak Ratna, kak ipar aku...Mak Pak dia pun ade kat sana jugak..diorang berkampung kat situ..pic umah tak snap lah..tak teringat plak....Rupenya diorang nikah kul 3...memandangkan dah kul 12 lebih masa tu abang aku kata kita check in dulu kat Rumah Rehat Teluk Intan..Ye kami duk sana kat situ..abang aku dah booked 3 bilik...

Kami ke situ dulu n dekat2 diorang nak nikah kita bertolak dari rest house itu..pengantin nikah kat Masjid Teluk Intan so dekatlah ngan Rest House kami...Gambar betul rumah rehat tu aku tak snap plak...penat maaa...tak larat nak bergambar bagai...nak tengok rupa rest house tu kat SINISesampai kat bilik adik tak duk diam ok..adik tak tido sepanjang dalam kete.Penat sangat aku..susah benor nak snap pic dia..sory pic agak tak cantik disitu...Masing2 berlengas.Kita mandi dulu..Cuaca sangat panas ok...

Dekat2 diorang nak nikah kami pegilah masjid....dipendekkan cerita...dengan sekali lafaz, sahlah mereka sebagai suami isteri...
Saat mendebarkan..dug dag jantungnya...rasekan...he he he

Selesai sudah.Alhamdulillah..Batal air sembahyang

Lepas selesai nikah kami dijemput ke umah pengantin perempuan ade makan2 sikit.

Sebelah malam nya plak ade malam berinai. Tapi aku tak snap pic sebab adik sibuk nak tido plak..ate pukul 10.40 mlm pun tak berinai lagi macam mana. Aku n asben masuk dalam kete sebab nak tidokan adik..yelah siang hari tak tido2..Majlis selesai kul 12 malam..Cube bayangkan bape jam kami dalam kete...tapi bukak air con lah...giler tak bukak.Tak jamah pun makanan sebab dah lewat+penat..Dapatlah I diet...he he he

Itu saje Part 2. Lepas ni Part 3 plak, K ketemu lagi..BYE

2 comments:

mama idzareef said...

hai..salam kenal..

Softtouch [Hanim] said...

mama idzareef : salam kenal jugak