Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, May 12, 2009

Ke Teluk Intan : Part 1

Cewah...pakai part sekarang....he he he..bukan banyak pun nak cite..nanti ade yang muntah kang kalu aku cite sekali harung...N3 sbelum ni kan aku cakap aku pegi Teluk Intan sebab adik kak ipar aku kawin..kira nak menghantar lah kami ni..Kami ni dari pihak lelaki.. Kali ni aku cite perjalanan nak ke sana


Dalam pukul 7.30 am aku bertolak dari rumah untuk pegu umah abang aku kat Tasik Puteri..Abang aku suh bertolak sama2..mengades tau abang aku..abis plan aku nak pegi Sungkai, air panas tu.hu hu hu..Sampai umah dia dalam pukul 8 macam tu..Lepak jap sana pas tu kami bertolak..Kami ikut jalan lama..Sebab nak singgah Tanjung Malim nak makan PAU...The Famous Pau in Tanjung Malim Since 1926...katanya..Tapi betul kan?Ade sape yang tau?..dalam 9 am lebih kot sampai sana..kedai pau pun baru bukak...layan pic jap yer....



abang aku tu..tokei untuk pagi tu..tq..

Adik macam biasa ngan abah dia jer...

Tengok tu..licin selicin-licinnya...he he he..jalan jauh tulah tahap lapar masing2 lain macam jer ari tu...kami order pau ayam,kaya n kacang , mee hailam ...paling baik abang aku cakap...ye ker?

Lepas dah makan semua...kami pun blah lah....nanti sambung lagi ok..K ketemu lagi..bye..TQ

5 comments:

IxoR@ said...

owh...mama, itu xtvt weekend itu hari ye...?

sambut mother's day kut...

IxoR@ said...

oooo org kawin rupanya! hihihiiii :D

Redbloodsnow said...

haaa..tuh baru dikatakan TIDAK MEMBAZIR bile habis selicin²nya...hikhikhik


:P

Softtouch [Hanim] said...

ixora:haah ade org kawin lah...org kawin tu sambutkan sekali mothers day..he he he..TQ

princess red:zie,sampai jugak zie kat cni.sarawak famous blogger ni..tq..tp pic makanan tu x nangis lah...

SpiderJane said...

oh my god.......lama nya tak lalu sini! the last time kak rima makan kat sini was....wait....bila ekk???.....2004 or 2005....
pau dia sedappppppppp......