Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, May 18, 2009

Aktiviti Petang Ahad

Semalam petang cuaca sangat cantik. Abah ajak adik pegi taman.Kali nie pagi Taman Metropolitan Kepong..Ala,tepi jalan kat ngan MRR2 tu.Tempat main layang2 tepi highway.

Sampai sana dalam kul 5.30. Ramainya umat kat sana.Merenyut2.... Nak parking susah tapi nasib kami baik dapat parking jugak..

Sampai sana adik dah bising nak layang2.Macam tau main.belikan lah..4 hinggit ajer..

Layan pic yer..
Sebahagian orang ramai itu :)

Ibu macam biasa kat belakang.Adik jalan ngan abah.he he he

Terdongak2 konon pandai main

Lepas penat makan makan aiskrim lah plak.

Lepak2 sambil menghirup angin petang, kami pun balik.Adik pun dah lenjan n berlengas. Aku lagilah, panas2 ni tak boleh blah...walaupun dah pukul 6 teriknya macam tengah hari..Cair make up tau.Dalam pukul 6.40 macam tu baliklah kami anak beranak..

2 comments:

Redbloodsnow said...

wahhhh..layan tueee main layang². Teringin la Zie nk gewdiks² main layang² kat padang yg penuh dgn org ramai tuh..hahahahah :D

ek eh..mam eskrem bungkus ek die...yumm yumm. Zie pun selalu gak layan eskrem bungkus tuh taw :P

Softtouch [Hanim] said...

Princess Red : Sedap eskrem tu.Dulu sy x suka tapi sekarang layan dah...nyum2