Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Thursday, April 30, 2009

Rutin di Pagi Hari

Biasanya sebelum pagi keje aku akan anta adik pegi nursery..adik biasanya akan tidolah kan..abah kene lah angkat adik masuk kete..yang ibu tau duk dalam kete tunggu putera kecik tu diangkat masuk dalam kete.Tengoklah kadang2 dia terjaga..tapi kebanyakan dia akan tidolah...ala nursery tu sekangkang kera jer dari rumah..nama dia TASKA AL-QAIYUM.Satu2 nya nursery yang ade kat taman umah aku...K layan kan jer pic nya



Adik tengah tido..kesian dia tidonya terganggu...

Nilah Nurserynya

Ni view dari depan..comel jer budak2 bergayut kat grill tu..ini pemandangan biasa pada pagi n petang..diorang suka duk kat ctu..he he he

No comments: