Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Friday, May 1, 2009

Rozali Cafe

Ini Sticky Mode yer...Scroll Down For New Entry..TQ

Sebab tak tau nak up date ape..kali ni aku nak promote sket cafe baru ni.. Rozali Cafe..Cafe baru ni ala kopitiam la...Kopitiam sekarang kan dah jadi lifestyle orang sekarang...tempat lepak-lepak macam mamak lah..tapi orang kata lepak kopitiam ade Kelas.Ye ke?Entahlah.tapi bagi aku biasa jer..kalu nak cube ok jekan...tapi yang menarik nya Cafe ni harga dia semua bawah 10 Hinggit !![RM 10.00].Aku n orang2 opis dah cube..[Betulkan wahai Opismate ku?he he he.Kita je yang tau nape]...Lagi satu yang penting Cafe ni HALAL yer..Ok Layan jer pic2 di bawah yer..K ketemu lagi nanti...

Ini Map Cafe

Ini Leaflet Cafe Tu


Ini View Cafe Dari Depan

Silakan mencuba yer...

11 comments:

KeMatZ said...

wow... tempat baru ni..
harus aku gi serang...
hehehe thanx 4 da info...

taksangkaye...

Softtouch [Hanim] said...

pegilah yer...dekat je nagn up town kota damansara...

LeenA said...

makan...makan...best2...nti akan ku ronda2...

tq..inform

Jasfyra said...

bestnya
yg penting murah..hehe

Softtouch [Hanim] said...

Silalah cube beramai2..harga dia memang murah n sedap..ikut tekak aku lah

IxoR@ said...

tempat baru yg harus kucuba!

Anonymous said...

Salam, Camna tahu betul2 halal, sebab tak de satu pun tanda halal kat mana2. Harapkan pekerja Indon & beberapa kerat budak Melayu jer, tapi ini taktik biasa nak tarik orang Melayu makan.Yang pasti manager semuanya bukan Melayu. Daripada sumber2 yang boleh dipercayai Rozali Cafe dimiliki 100% oleh bukan Melayu. Rozali itu hanya alibaba jer bukannya Tan Sri Rozali syabas spt yg dinyatakan pekerja kat situ. Saya seblm ni pun memang selalu makan kat situ sbb breakfast setnya murah.Wallahualam

Gia said...

salam alayk..status halal usahlah dikhuatiri kerana husband saya chef di situ..hmmm...

Anonymous said...

aku nih bekas pekerja Rozali Cafe... untuk pengetahuan korg, Rozali Cafe dimiliki oleh org Cina.. tapi menggunakan nama Tan Sri Rozali sebagai daya tarikan.. Biasalah, tu semua tektik! dulu makanan kat situ mmg halal, sekarang aku xjamin. sbb aku brenti kerja pun sbb aku was2! chef dorg skg non muslim! from Thai... brg pon import dr Thai...! so?? aku cheak stock masuk, but xder tanda halal pon.. korg pk sndri.. =)

Anonymous said...

Bro Anonymous,

Saya regular customer cafe tu sejak dari mula dia bukak. masa mula2 mmg sedap, menu banyak, pelayan ramah, murah etc. pastu tetiba dia tutup lama..ingat dah bankrap tapi staf situ kata dia wat renovation. so lama la xmakan. bila dia open balik, try makan kat sana tp dah byk beza. kurang sedap, service lambat, menu pun byk dah takde..so bila bro ckp status halal tak sure sy pun terkejut..apapun, thanks for the info..

mohd said...

haha..takyah fikir halal haram lagi dah tutup terus pon cafe tu.Bagi BEKAS pekerja rozali cefe tu good luck dengan keje baru dan pastikan ade tanda (HALAL) di pintu tempat kerja baru anda tu..baru lah keje tanpa WAS2 kakakaka...