Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, April 28, 2009

Ni ke bb Erra?

Tadi aku pegi Cari Forum ada kat satu thread ni kata gambar ni anak erra..tapi kesahihan dia tak tau betul ke tak...tapi comel lah..mulut dia...Engku Emran cakap bb diorang mulut macam Erra....tengok pic bb ni ade macam mulut Erra jugak..tak pe lepas Erra pantang n buat cukur jambul dapatlah kita tatap sepuas2puas nya pic anak Erra tu...


[aku nak kredit gambar ni pada SYD n Pah Bedah..ade kat watermark kat pic bb tu sebab aku amik pic ni n paste kat blog aku..tq yer]..

k ketemu lagi..bye


No comments: