Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Wednesday, April 22, 2009

Ke Taman Tasik Titiwangsa

Ahad 22/4 ari tu...kami bwk adik [nama pggilan danish kat umah] Titiwangsa....kesian dia dah 2 minggu janji nak bawak tapi tiap kali pegi taman jer ujan...kami ni [especially aku] tak suka kalu janji ngan anak ke pas tu tak tepati janji itu..yelah walaupun dia baru 3 tahun 4 bulan n xberapa faham pasal janji2 ni..tapi aku x boleh jugak nk mungkir2 ni...yelah bagi aku dari kecik kene train dia kan...so..ahad lepas dapatlah tunaikan hasrat dia pg taman n naik basikal....walaupun dia tak pandai kayuh betul2 janji dah bawak pg taman...kat sana xdpt amik gambar yang best SEBAB anak aku ni payah benor nak snap pic dia...sabor jelah...kalu ade pun gegar2 tapi aku tak publish lah kat cni.kang pening plak nak nengoknya..







k..ketemu lagi...bye...tq

2 comments:

nieda said...

dah ada blog yer..baru perasan..nida link ke blog nida ek..

Softtouch said...

ok..alamak dpt tau jgk yer...malunyer...