Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Monday, April 27, 2009

Inilah Sebenarnya....move it...move it

Salam semua....ade n3 sebelum ni aku ada cakap yang ari Sabtu ade sesuatu yang bermakna telah berlaku dalam hidup aku..sebenarnya kami berpindah ke rumah baru....iye aku tau benda ni biasa2 jer tapi bagi kami sefamily ini sangat bermakna sebab kami dah dapat duduk umah sendiri....walaupun umah tu kecik tapi bagi kami ia sangat besar [mana tak besar oiiii....beli umah..ingat senang ker?] setelah menempuh bermacam onak duri [sape yang dah beli umah taulah ape onak durinya] dari segi fizikal n mental [poket..he he he] akhirnya dapatlah duk umah sendiri.Walaupun umah tu kami tak renovate kaw kaw tapi syukurlah dengan ape yang ada..man man lah [perlahan2lah] kan...kami masih muda lagi..simpanan pun x banyak kan so apa yang ada dah memadai..akhirnya cita-cita aku nak ada umah sebelum umur 30 n sebelum anak aku darjah 1 dah tercapai..ALHAMDULIILLAH.SYUKUR SANGAT-SANGAT...sekarang nie perasaan aku sangat penat!!! Pic tak banyak malu lah nak snap2.Jadilah kan..
Trip yang pertama Trip yang ke2 [barang2 x penuh lagi]

termasuk angkut sendiri pakai kete tak terkira tripnya...penah seh.......

Inilah umah tu...sory bersepah.kelam kabut kabut lagi..biasa je umah nya...umah setingkat sajork..nanti duit dah menimbun kita renovate jadi banglow yer :-p [berangan kena lebih..tak kena bayarpun he he he]

Itu je yang aku dapat share yer...k ketemu lagi...bye

3 comments:

nieda said...

dah pindah umah baru yer...penatkan kalau pindah. Nida pun dlm bulan 2 hari tu pindah, penatnya tambah tgh pregnant..Habis bengkak kaki daku..

LeenA said...

alhamdulilllah...dh de rumahs endirik..xkesah stgkt pon..janji rumah sendiri kan...

kteorg ni pon de cta2 gak..tp nth ble pon xtau lagi..hehe

dianahaznida said...

hai muza...dh pindah umah ker?kat mana?bagilah alamat..leh diana datang...ke buat gath nanti kat umah muza..leh la...kita buat pot luck la...ha..tunjuk skill memasing, nak..