Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, April 28, 2009

Danish n Abahnye

Nak share lah sket pasal Danish [adik] ni...adik ni kan memang kalu ngan abahnya selalu lah melekat...sket2 abah,sket2 abah..kadang-kadang tersentap jugak aku tapi kadang2 best jgk sebab ibunye rilex lah tak payah sangat nak berkejaran mengejar nya...he he he [macam manalah nak kurus kalu tengok anak pun malas ] kalu abah dia balik dari keje sibuk berlari buka pintu umah nak tengok abah..kalu kat tempat makan, abah dia lah yang banyak melayan dia. Aku tolonglah jugak tapi dah dia nak abah dia,nak buat camno kan...macam tu jugak kalu kuar jalan2 abah dia yang handle [ibunya bujanglah]. Itu jer nak bagi tau beberapa situasi yang menunjukkan betapa akrabnya adik n abahnya...kat cni aku nak share beberapa pic adik n abahnya...K...Ketemu lagi yer...bye









No comments: