Status

TQ coz sudi menjengah blog ni..

Aktiviti blogwalking tergendala sikit...Aktiviti blogwalking akan saya jalankan secara habis-habisan bila weeken jer..tunggu kedatangan saya tau...thanx korang...


Tuesday, April 21, 2009

Bismillahirrahmanirrahim.....

Dimulakan dengan Bismillahirrahmannirrahim....dengan rasminya [wah macam PM merasmikan proton Exora :) ] aku dah ade blog....tapi x tahu hayat blog aku ni sebab masuk ni dah 3 kali aku buka blog tau...sebelum ni dah 2 blog aku delete sebab aku macam malu nak ade blog.....xpe..kita sama2 tengok berapa lama blog ini boleh tahan...ngeh ngeh ngeh...

No comments: